Tu dia, ada contest lagi! kali ni ade contest dari Yatie Chomeyl pula. Contest ni ni diberi nama Yatie Chomeyl's giveaway - Kisses of Love . Penaja contest ini adalah suami Yatie Chomeyl yang terchenta selaku tukang sponsor hadiah. Sungguh sporting dan murah hati incik hubby Yatie Chomeyl ni. Semoga murah rezeki sokmo :)


So, peserta-peserta contest ini adalah jeng jeng jeng:-

Gambar ni fresh lagi dari kamera. Baru jer snap petang tadi khas untuk entri kali ni. Wah, bukan main semangat lagi. Bukan aper, tanda perkenalan dan juga menyokong acara yang dianjurkan oleh kengkawan blogger kan? Saya suka sangat dengan gambar ni bila tengok Kashful gelak keseronokan tatkala kene cium. Yelah, apa lagi yang paling mengembirakan hati seorang ibu selain dari pada melihat senyuman si anak kan? Lagipun gambar ni diambil sendiri tadi, sebelah tangan pegang Kashful, sebelah tangan lagi snap gambar. Tak sangka plak dia nak senyum, alahai anak mama ni, tayang gusi plak....hehehe

Pastu mama dan Kashful kebetulan pakai baju sama-sama b
iru, macam berjanji plak, sehati sejiwa kita kan buah hati mama dan papa? Bab pakai baju sama warna ni memang tak planning, dah baju tu baru pakai masa pergi morning coffee pagi tadi, jadi sarung balik jelah masa nak ambil angin dengan Kashful petang tadi.

Terima kasih kepada Yatie Chomeyl dan suami.

Wahai kengkawan bloggerku,
jom kita pakat cium anak beranak kita dan sertai contest ini. Yang mahram jer lah. hehehe